Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski włączaja się pomimo braku aktywności

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski włączaja się pomimo braku aktywności
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Mon, 6 Feb 2017 11:00:48 +0000 (UTC)
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> Uruchom se program filemon (file monitor lub jego aktualny odpowiednik
> dla windowsa). On pokazuje operacje jakie są wykonywane na dyskach,
> rejestrze i na sieci. I co za proces je wykonuje. Zmontuj sobie filtr
> który pozwoli na wyswietlania tylko zdarzen na tym dysku który sie
> wybudza. I zostaw na jakis czas. Poczekaj aż dysk zasnie.
>
> W chwili jak sie wybudzi zapauzuj filemona i zobacz który proces
> ruszał jakie pliki.
>
> Będziesz wiedział co za pokrak systemowy lub uzytkowy ci dyska
> wybudza.

Dziekuje, popróbuje.
Znalazłem informacje, ze w nowszych windowsach filemon został zastąpiąny
programem process monitor, włączyłem dodałem filtr szukający:
path zawierajacy e:\ including

i juz mam pierwszego podejrzanego... :)
Team Viewer...
Tylko dlaczego coś ryje?
poczekam, zobaczymy co jeszcze wyjdzie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także