Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bezsenność

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bezsenność
From: SERG <marcin_net@nospampoczta.fm>
Date: Sat, 4 Feb 2017 06:34:31 +0100

2. W ustawieniach karty sieciowej w zaawansowanych, opcja "Pakiet
wybudzania Magic Packet" powinna być wyłączona.

Czyżby bingo? :)

Mam dwie karty sieciowe. Jedną Wi-fi podłączoną do portu PCI, a drugą wbudowaną w MOBO. W związku z tym, że używam tylko Wi-fi, to wbudowaną kartę mam w menadżerze urządzeń wyłączoną. Zarówno jedna jak i druga karta ma odhaczoną możliwość wybudzania natomiast dodatkowo w tej wyłączonej karcie zmieniłem teraz "Pakiet wybudzania Magic Packet" na WYŁĄCZ.
Teraz zostaje mi poczekać czy będzie się wybudzał dalej....