Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wieża do komputera , zamiast głosników

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wieża do komputera , zamiast głosników
From: atm <_@vp.pl>
Date: Fri, 3 Feb 2017 14:25:51 +0100

a ja właśnie dzisiaj podłączam wzmacniacz cyfrowy do kompa. wzmacniacz
ma wielkość znaczka pocztowego,bez radiatora,  minimalny pobór prądu.
ale trzepie tak głośnikami 16cm, że aż trudno uwierzyć.
ToMasz

Mozesz podeslac link?
Mam fajne glosniki (z fajna wieza, jednak wiecej w niej elementow nie dziala niz jest sprawnych). Chcialbym wykorzystac chociaz glosniki, potrzebowalbym do nich wlasnie maly wzmacniacz za zlaczem sluchawkowym, ktory stalby sobie na biurku.