Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: Uszk. p³yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyskaæ
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Tue, 31 Jan 2017 23:31:42 +0100
Użytkownik napisał:

trafiła do mnie płytka DVD, na która dograno kilka sesji, ale w efekcie
"skasowano" zawartość poprzednich.

Co masz na myśli pisząc "skasowano"? Nic nie zostało skasowane. Jeśli kolejne sesje były nagrywane tym samym programem to wszystkie dane, ze wszystkich sesji powinny być widoczne. Czasem dzieją się 'cuda". Miałem taki przypadek, że po dograniu kolejnej sesji poprzednia przestała być widoczna. I o dziwo. Po włożeniu płytki do innej nagrywarki pokazał sie komunikat, że sesja nie została prawidłowo zamknięta i czy zamknąć. Kilka chwil działania nagrywarki (samodzielnie, bez programu wypalającego) sesja została prawidłowo zamknięta i zobaczyłem wszyztkie dane. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło.

Pzdr

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>