Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)
From: universis <universis@interia.pl>
Date: Sat, 28 Jan 2017 20:40:26 +0000
Około 1.5 roku teku miałem nieprzyjemną przygodę z włamem na moje konto Allegro i próby włamania na konto bankowe. Jak przeanalizowałem problem - to "wyciągnięto" hasła przez nasłuch bezprzewodowej klawiatury produkcji chińskiej - firma Riitek model RT-MWK03. Dziś posiadam klawiaturę wireless firmy Logitech model MK270, ale do logowania do banku używam macierzystej klawiatury laptopa. Mam troche kłopot z władzą w rękach i jest to dla mnie trochę uciążliwe - w związku z czym mam pytanie : Czy mogę używać w/w klawiatury Logitech do logowania do banku ? Słyszałem że Ligitech "pracował" nad problemem, ale nie wiem co z tego wyszło. Proszę o jakieś sugestie/odpowiedzi.