Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Strumieniowanie obrazu i AMD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Strumieniowanie obrazu i AMD
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 27 Jan 2017 21:54:28 +0100
Cześć.

NVidia ma strumieniowanie obrazu gier na prawie cokolwiek, wliczając w to androida.

Czy AMD planuje cos podobnego? Zastanawiam się jednak nad wyniesieniem hałaśliwej maszyny na strych. Niestety mam chwilowo Radeona i albo poczekam na cud z AMD albo czas zmieniać na konkurencję.

Zalezy mi m.in. na strumieniowaniu na android boxa.

Nie, steam nie potrafi strumieniować wszystkich, niestety. Tylko swoje i kilka wyjątków. I ma z tym kłopoty.

A jesli nie, to co powinienem traktować jako odpowiednik Radeona HD 6850? Chodzi o mniej więcej zamiennik NVidia. Powiedzmy że to dolna kreska wydajności jaką potrzebuję.