Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 23 Jan 2017 00:25:30 +0100
SAMSUNG ML2010PR jest nie do zajechania, a zastępnik kupiłem cos za 60zł
(cały kartridz, nowy). Jedyna, poważna wada, tej drukarki to słaba
konstrukcja podajnika, lubi nie chwytać papieru (musi być perfekcyjny -
suchy i prosty)

Mam mechanicznie to samo - Xerox Phaser 3117, pomaga przemycie rolki w podajniku specjalnym płynem do rolek. Kartridż, o ile bęben jest jeszcze w dobrym stanie, można uzupełnić proszkiem za ok 10 zł. Jak ktoś się lubi babrać.