Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD używany - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD używany - warto?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Thu, 19 Jan 2017 17:03:15 +0100
On 19.01.2017 16:45, Borneq wrote:
W dniu 19.01.2017 o 16:21, atm pisze:
Z nieco innej beczki:czy komus tutaj padl SSD z powodu wyekploatowania?
A jak czeste sa przypadkowe usterki?
Odnosze wrazenie, ze wciaz pokutuje przeswiadczenie, ze z tymi
urzadzeniami trzeba jak z jajkiem. A zapewne szybciej sie zuzyje
morlanie niz fizycznie w zdecydowanej wiekszosci przypadkow.

Jak kupiłem SSD to od razu padł, potem wymieniłem bo był na gwarancji i
trzyma się.

Mam dwa firmy Crucial, jeden pracuje w starszym laptopie pod Vista a drugi jest dosc mocno eksploatowany w stacjonarnym pod W10, zdarza sie ze wirtualna zaczyna na nim mielic przez kilka godzin. Jesli kiedys padnie kupie nowy, jestem jednak niemal pewny ze szybciej zdecyduje sie na zakup pojemniejszego.

 Power On Hours : 3977 godzin
  Power On Count : 382 razy
     Host Writes : 6488 GB
Wear Level Count : 99