Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka słabsza maszyna Linuksowa na backupy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka słabsza maszyna Linuksowa na backupy?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Wed, 18 Jan 2017 21:36:26 +0100
W dniu 18.01.2017 o 14:19, Michal Lukasik pisze:
Chodziło mi bardziej o to na czym to robi, bo w tej chwili żeby
"wykopać" bitcoina to trzeba mieć "gruby" sprzęt. Sam kopałem (nadal mam
jedną koparkę w ramach loterii) i duuuuuużo więcej zarobiłem handlując
sprzętem do tego (ASIC) niż samym kopaniem.

Nie kopię ale analizuję block-chaina, zapisując do baz danych MySQL i innych. Coś takiego jak block-eplorer ale informacje specyficzne dla firmy która się tym zajmuje.