Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [OT] Asus Transformer TF701T

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [OT] Asus Transformer TF701T
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 17 Jan 2017 15:11:50 +0100
Sorry za offtop, ale tutaj jest sporo gadżeciarzy i może ktoś mnie wesprze.
Czy ktoś z Was miał sam lub w swoim otoczeniu tableta Asusa z Androidem z
odłączaną klawiaturą? Model Transformer TF701T z końca 2013 roku, taki:

http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2013/10/Asus-Transformer-Pad-Infinity-TF701T1.jpg

Czy ten tablet uległ awarii i jeśli tak to jakiej? Miałem (mam) i dwa razy
to samo w nim padło, uważam to za wadę fabnryczną, chcę pisać do Asusa
skargę, ale fajnie byłoby wiedzieć, że to nie moje widzimisię tylko może
jeszcze komuś to samo się stało.
Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka