Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura w laptopie
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 16 Jan 2017 22:48:03 +0100
W dniu 2017-01-16 o 18:03,  ąćęłńóśźż pisze:
Tak na wszelki wypadek w BIOS-ie masz 'USB Legacy : Enabled'?

Żeby sprawdzić, czy to komputer czy system, możesz wystartować system
(inny niż Win) z jakiegoś CD-ROM'a.

-----
Nie działa również klawiatur podłączona pod USB.

Kolego diakrytyczny, bądź tak miły, i komentarze dawaj *pod* cytatem!
Acz rady powyższe są dorzeczne. Natomiast ja dodam, że znałem przypadek,
że zbiesił się ten "fortepian", co w maszynie, i (uwaga!) blokował też
pracę dopinanego. Aby sprawdzić, czy to nie ten przypadek, i jeśli masz
dryg do dłubaniny, to odłącz fizycznie laptopową klawiaturę, i zobacz,
czy podpięta pod USB zacznie (być może) działać jak trzeba. Jeśli tak,
to czeka Cię wymiana.
Jak rozmontować? Wyszukaj w sieci, czasem jest.