Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DVI - czy przelotki na VGA jeszcze działają?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DVI - czy przelotki na VGA jeszcze działają?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 14 Jan 2017 23:01:26 +0100
Cześć.

Kiedyś popularne były przelotki z DVI na VGA jesli karta łaskawie dawała
sygnał analogowy na wyjscie DVI.

Czy obecnie jest to jeszcze spotykane czy może producenci olali wyjścia
analogowe i raczej nikłe szanse?

jest duża szansa że działają. W zeszłym tygodniu kupiłem przelotkę hdmi (galaxy s3) do VGA (stary projektor) i działa wyśmienicie. Bez konfiguracji bez problemów. nawet dzwięk sobie z hdmi zabiera

ToMasz
Ps mam nadzieje że z obok dvi masz hdmi, albo przejdziesz z dvi na hdmi :)