Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki komputerowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki komputerowe
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 12 Jan 2017 21:01:15 +0100
Popieram przedmówcę :) Też używam dużych kolumn z starym amplitunerem
yamaha który kiedyś kosztował bajońskie pieniądze. Ma to rozwiązanie tą
zaletę że muzyki da się słuchać i tą  wadę że nie mieszczą się na biurku
choć mam duże. :)

A jak już mnie obrzydzenie bierze na monitor to lampię się godzinami na kasetę kręcącą się w Condorze i na piękny wskaźnik diodowy.

Bardzo podoba mi się ten dźwięk i klimat z dzieciństwa :-)

Nagrywam sobie kasety na wypasionym Kenwoodzie KX-3510 z Tidala :-)