Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jakiś

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
From: w systemie siła 'PO/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Fri, 06 Jan 2017 19:36:15 +0100
oczywiście nie wiem, w tej chwili nie mam dowodów, podejrzewam jednak...

europejczyk tusk stawia na nowoczesność i rozwój...

podejrzewam, że europejski urząd ochrony konsumenta i konkurencji rozpierdala niszowe rynki, czyli tych co próbują zarabiać na "starych" już technologiach...

zarobek ma być tylko na nowoczesności i to takiej która osiągalna jest jednie w ustawionych nowoczesnych laboratoriach... żadna garażowa produkcja już nie przejdzie...

no a skoro ustawione, to cena może być dowolna...

można też uderzać z drugiej strony, chłopaki się zintegrowali i ustawiają ceny jak chcą, to tak jak z samochodami, jak to możliwe, że wszystkie samochody są praktycznie identyczne... oczywiście nie wiem, jednak tak myślę...

ciekawe czego i jak teraz uczą na politechnice warszawskiej, jest tu Ktoś kto się nie boi i opowie?