Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
From: Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2017 22:35:41 +0100
W dniu 03-01-2017 o 21:59, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2017-01-03 o 18:03, SERG pisze:

Jednak gdy emocje trochę opadły zaczęłam się zastanawiać czy zamiast
Smart TV nie lepiej zanabyć zwykły TV (oszczędzając przy okazji trochę
$), a do funkcji Smart wykorzystać Raspberry Pi 3.

Ja mam Philipsa PFH6550 ze smartem.

Plusy:
dobry pilot po bluetooth z klawiaturą alfanumeryczną
dobrze działający Youtube
Obsługa Miracast
Znakomity obraz (matryca natywna 100Hz)

Minusy:
Istniejąca przeglądarka internetowa praktycznie bezużyteczna
Pierwsze wersje firmwareu były dość niestabilne. Teraz jest Ok

Neutralne:
Możliwość zainstalowania aplikacji Kodi
Android (czyli coś co będzie jeszcze jakiś czas rozwijane)

Do przeglądaniu Internetu taki TV się nie nadaje, zresztą trudno chyba w
tym obszarze mieć coś wygodniejszego do PC.

Jeśli masz androida, to nie jesteś skazany na wybraną przeglądarkę, instalujesz inną i jedziesz ze stronami. Jak miałem Philipsa (PUS7600) to używałem takiej, która miała kursor - z myszką i klawiaturą działało to prawie równie dobrze jak na kompie.
Prawie - bo wolniej, sprzęt jednak ma inne możliwości.

Za to Kodi nie działało praktycznie wcale, więc nie upierałbym się że to jakiś plus.