Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacz ATX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacz ATX
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Fri, 23 Dec 2016 01:19:54 +0100
W dniu 2016-12-21 o 15:11, Mateusz Rzyski pisze:
> Hej, przejrzałem troszeczkę listę zasilaczy i pojawia się pierwsze pytanie:
> Czy masz zamiar rozbudowywać jeszcze swój komputer? 500W np. przy graniu może
> nie wystarczyć. Karty graficzne mogą same w sobie brać ponad 150W, nie
> wspominając o innych urządzeniach. Jednak spośród tych które pasują do
> Twojego opisu, są następujące:
Nie mam jakiejś wypasionej karty graficznej, więc 500W starczy w
zupełności. Komputer służy do normalnej eksploatacji biurowo-netowej,
choć kilka bardziej wymagających aplikacji też się zdarza. Gry w
znaczącej mniejszości.

> [...]
> 2.
> https://www.morele.net/zasilacz-be-quiet-system-power-8-500w-80-plus-bn241-773215/
> 3. https://www.morele.net/zasilacz-antec-vp-500-500w-632748/
> 4.
> https://www.morele.net/zasilacz-silentiumpc-vero-l1-500w-80plus-vl1-500-622218/
>
> Osobiście wybrałbym pierwszy, ponieważ ma ciut większą moc co pozwoli Ci na
> rozbudowanie komputera bez potrzeby wymiany zasilacza. Oprócz tego ma dużo
> przewodów zasilających. Co do zasilaczy modularnych... W tym zakresie cenowym
Dzięki. Wcześniej już widziałem te modele i brałem pod uwagę też
SilentiumPC, choć aktualnie używam od dobrych paru lat Chieftecka -
poprzeglądam specyfikacje i pewnie coś wybiorę.

--
Pozdrawiam
Maciek