Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaka myszka BT?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaka myszka BT?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Fri, 23 Dec 2016 00:27:24 +0100
Tak jak w temacie - szukam dobrej myszki na BT. Dlaczego BT? A dlatego, że potrzebuję tego do ultrabooka, który ma tylko dwa porty USB, więc dobrze, by nie były zajęte ciągle donglem od myszki bezprzewodowej.

Pytam o myszkę BT, bo o ile jest ich niewiele na rynku, o tyle nigdy takowej nie miałem i nie wiem, jakich kłopotów należałoby się spodziewać. Ze sprzętu BT mam słuchawki Calisia i problem z nimi jest taki, że słychać w nich "plumkanie". Co ok 30 sek słychać takie ciche "plum". Ponoć to wina sterowników i Windowsa, aczkolwiek nie mam tyle czasu by dociekać.

Czy myszki BT, oprócz spóźnionego zapłonu (czyli po dłuższej przerwie w używaniu trzeba poruszać żeby zadziałała) miewają w trakcie działania jakąś czkawkę lub inne dolegliwości?

Jak sprawuje się WiFi?

Podoba mi się Microsoft ARC, aczkolwiek nie upieram się przy niej. Broń Panie przed myszkami Apple - są zbyt niskie jak dla mnie...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie