Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 22 Dec 2016 23:01:06 +0100
W programiku OKI Configuration Tool jest też 'Backup settings' (jedna z ikonek
Device setting - Edit the setting of the menu, taka z czerwoną strzałką w dół).
Niestety firmware ma różne bugi, w moim np. wyskakują rózne komunikaty, ze
czegoś sie nie da zrobić, bo jakas tam funkcja jest włączona i nie pozwala, a
funkcja ta akurat jest wyłączona - ostatnio np. nie moge kopiowac z szyby, a
wyłącznie z podajnika, bo rzekomo 'Mixed size' jest 'On' (a jest 'off' jak byk,
juz nie mam cierpliwości gmerać w tym porąbanym menu OKI).
Podobnie co chwila wyskakuje alarm o braku dostepu do serwera (SNMP?), który mi
kij na budę (SNMP wyłączone).

-----