Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 18 Dec 2016 20:52:41 +0100
Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Zauważyłem, że tonery startowe chipów nie mają. Z miejsca ich osadzenia po lewej stronie sterczy kilka elektrod do odczytywania chipów ale nie dotykają one w ogóle zasobników na toner. Czy tonery "nie startowe" są szersze o chip właśnie?

Z drugiej strony, skoro tak jest, to może faktycznie po wyczerpaniu startowych przywracać ustawienia fabryczne, dosypać toner i znów jechać na startowych aż do pojawienia się zamienników na rynku?

--
Pozdrawiam,
Marek