Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD Red -warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD Red -warto?
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 12 Dec 2016 20:49:04 +0100
W dniu 2016-12-12 o 09:19, Chris pisze:
> Sell ~6300, zwrot 90
> Sell ~2000, zwrot 16
> Z tym że sprzedanych może być więcej bo dane sprzedażowe mam od 01.2014
> a serwis mam od >10 lat.
Dzięki. Czyli koło 1%. Zapewne wadliwych też może być więcej, bo
niektórzy jednak korzystają z bezpośredniej realizacji gwarancji
producenta. A na tle innych producentów/modeli wygląda to dobrze, czy po
prostu taka jest ogólna średnia? Pytam, bo nie wiem, czy te 2 lata
dodatkowej gwarancji, za które trzeba przecież słono dopłacić,
przekładają się jakoś na mniejszą awaryjność dysków.

--
Pozdrawiam
Maciek