Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 64GB - do rejestratora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 64GB - do rejestratora
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 06 Dec 2016 08:33:38 +0100

Kiedyś wygóglałem gdzieś listę kompatybilnych kart. Ja osobiście używam
w tym rejestratorze kart Samsung Evo+ i Kingston 90 MB/s odczyt i 45
MB/s zapis, ale obie o pojemności 32 GB.

a mnie już przy 32GB świruje. raz nagrywa, raz nie(miga szybko diodą czerwoną), a jak próbuje odtwarzać, to jest "no file" Na kompie pliki (które się nagrały) są poprawnie widoczne.
karta no name szybkość u1 czy coś tam wyżej po kategorii 10
ToMasz