Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wybór monitora.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wybór monitora.
From: zyx <sedinat@gazeta.pl>
Date: Wed, 30 Nov 2016 18:37:06 +0100
Witajcie.

Znalazłem luźne 600 zł i nabrałem ochoty na zmianę monitora. Jako, że pasuje mi sprzęt Samsunga znalazłem takie oto cuda:
http://tnij.org/0904f6v lub http://tnij.org/ttndqcb

Zupełnie nie znam się na typach matryc i innych parametrach ( zazwyczaj jak kupuje coś takiego widzę działający monitor na regale w sklepie, teraz niestety nie mam takiej możliwości ) więc mam dylemat. Będę go wykorzystywał do zwykłego szlajania się po internecie i co jakiś czas jakiś film. Żadnych gier, obróbek grafiki czy innych zaawansowanych rzeczy.

Nie to żebym uparł się na samsunga, Mam tv owej firmy i jakość obrazu bardzo mi odpowiada po prostu. Liczę na Wasze sugestie dotyczącej każdej marki, aby tylko budżet nie został przekroczony i minimum były to 24 cale.

Dziękuję i pozdrawiam
zyx