Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MiniPC w praktyce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MiniPC w praktyce
From: aL <bigalex@wp.pl>
Date: Fri, 25 Nov 2016 03:43:13 +0100
W dniu 2016-11-22 o 21:06, Piotr Rezmer pisze:
Cześć,

Czy są może na grupie użytkownicy miniPC? Chciałbym się dowiedzieć jak
wygląda w praktyce na dzień dzisiejszy korzystanie z takiego urządzenia.
Mam na myśli np. czy się nie muli, nie przegrzewa przy prostych rzeczach
typu oglądanie filmu.
Wiadomo że tego typu urządzenia mogą być wyposażone w różne procesory i
oferować różną wydajność. Pytanie czy np. takie urządzenie:

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/gigabyte-brix-gb-bace-3160-maly-komputer-do-biura.html

ma szansę nie doprowadzać użytkownika do szewskiej pasji?

Nie miałem styczności z mini Gigabyte, ale mam w domu Asusa E510. http://www.x-kom.pl/p/299210-desktop-asus-e510-b0245-i3-4160t-8gb-500gb-dvd-rw-win7pwin10p.html
W mojej konfiguracji jest dodatkowo SSD 240 GB. Do pracy biurowej,
oglądania filmów i prostych gier wystarczający. Nie grzeje się, nie
ma problemu z hałasem. Mogę polecić.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.