Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MiniPC w praktyce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MiniPC w praktyce
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 24 Nov 2016 12:32:38 +0100
pudła stojącego pod biurkiem. Z kolei zaśmiecanie biurka laptopem który
zawsze będzie zamknięty (bo wykorzystywana będzie zewnętrzna klawiatura,
mysz, monitor) też jest jakieś nienaturalne.
pod biurkiem, obok, w każdym razie może być niewidoczny. Sam mikro PC, albo telefon z androidem z wystającymi kablami też ozdobą nie jest, więc wykombinuj sobie jakieś zasłonięte miejsce. jak masz monitor duży - moze być za monotorem. ja tak miałem, ale z telewizorem, któremu dorobiłem w ten sposób "smart"
ToMasz