Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MiniPC w praktyce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MiniPC w praktyce
From: Yakhub <as.aso@tez.te>
Date: Wed, 23 Nov 2016 07:52:18 +0100
Dnia Tue, 22 Nov 2016 21:12:55 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> Dodam jeszcze że urządzenie miałoby zastąpić blaszaka z amd x2 (chyba
> 4600) z Gforce 8600 GT, HDD 250 GB i Windows Vista.
>
> Komputer dla kobiety.

Wrzuć tam dysk SSD i bendziepanzadowolony.

Jakieś 2-3 lata temu kupiłem rodzicom Asus VivoPC VM42, i wymieniłem dysk.
Do skajpa i przeglądania internetów wystarcza, szybko się włącza, wszystko
działa. Rodzicom wystarcza.

Przegrzewania nie zaobserwowałem, jutub działa płynnie. Na tym komputerku
chyba nigdy nie było uruchomione nic oprócz przeglądarki i programu
pocztowego.

Ten Gigabyte wydaje mi się drogi - 500pln, bez dysku, bez RAMu i bez OS.

Interesujące wydaje mi się to:
https://www.morele.net/komputer-hewlett-packard-260-mini-intel-2957u-2gb-32gb-ssd-intel-hd-win-k8l27ea-734656/

--
Yakhub