Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zmiana uprawnien w win7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zmiana uprawnien w win7
From: Mateusz Rzyski <mateusz.rzyski.ti15@zs1-swarzedz.pl>
Date: Thu, 17 Nov 2016 07:40:43 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 17 listopada 2016 07:33:15 UTC+1 użytkownik slaw...@gmail.com
napisał:
> Zablokowałam sobie konto w win7.Miałam jedno konto z prawami admina. zacząłem
> grzebać i teraz mam ograniczone
> Czy można jakoś do tego powrócić poprzez edycję rejestru lub w inny głębszy
> sposób bo wszelkie próby które znam zawiodły więc zostały mi tylko
> zaawansowane

A próbowałaś może za pomocą net user?
Jeśli nie, to polecam wsadzić płytkę z windowsem, uruchomić z płyty i wybrać
opcję naprawy komputera i tam wybrać konsolę.
Za pomocą net usera włącz sobie wbudowanego administratora (Obyś to nie jego
zablokowała) i nadaj sobie uprawnienia administratorskie (Dla tego konta
któremu zmieniłaś). Tylko pamiętaj aby potem wyłączyć tego wbudowanego admina!