Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta dźwiękowa i wejście liniowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta dźwiękowa i wejście liniowe
From: z <z@z.pl>
Date: Wed, 16 Nov 2016 19:06:36 +0100
Za starych dobrych czasów miałem SB1024.
Karta ta potrafiła zastosować ustawienie barwy dźwięku (basy, soprany) do każdego źródła które dostała również linie in. Niestety musiałem się z nią rozstać z powodu braku sterowników dla Visty i W7. Na kilku nowszych komputerach które miałem w rękach wszystkie bajeranckie ustawienia efektów i barwy dźwięku działają pięknie ale nie obejmują wejścia liniowego.
Czy tak już musi być? Nie produkuje się takich kart?
Nie uśmiecha mi się inwestowanie w nowe nagłośnienie z korektorem kiedy wystarcza mi to co ustawiam w komputerze.

PS. A może da się to obejść? Nagrywanie do pliku i w locie odtwarzanie. :-)

  • [PECET] Karta dźwiękowa i wejście liniowe, z <=