Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Połącz z ekranem bezprzewodowym

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Połącz z ekranem bezprzewodowym
From: Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.org>
Date: Sat, 5 Nov 2016 20:25:39 +0100

Na stronie Intela pisze ze wycofali się z tego i wspierają technikę
Miracast. Czy ktoś tego próbował? Ciekawe czy jakieś TV Samsunga to
wspierają a także czy są jakieś aplikacje pod linuksy.

Ja mam u siebie Miracast w telewizorze Philipsa z Androidem. Dzięki MiraCast można np. oglądać zdjęcia z telefonu Nokii (Windows Phone) i łatwo przechodzić pomiędzy zdjęciami. Działa to dość sprawnie ale nie każdy telefon z Windows Phone to wspiera. Oprócz tego mogę np. z PC przesłać obraz z YouTube na telewizor. W oknie playera YT, w prawym dolnym rogu jest od tego ikonka.

--
pozdrawiam
Piotr