Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kłopoty z SSD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kłopoty z SSD?
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 2 Nov 2016 14:17:54 +0100
Od jakiegoś czasu komp mi kaprysi. Z reguły albo awaria Cinnamona po
której w paru konwulsjach cały system się zawiesza bądź wraca do ekranu
logowania, bądź przy jakiejś czynności myszą (szczególnie w Operze)
zawiesza się całkowicie z wyj. kursora. Czasem się zawiesza na dowolnym
etapie uruchamiania systemu. Czasem jakaś aplikacja nie chce się
odpalić. Sprawdziłem RAM memtestem, jest OK.  Wymieniłem kabelek SATA do
dysku :) W końcu doszedłem do wniosku że jeden z moich dwóch SSD (ten od
systemów) się kończy. W związku z tym mam pytanie - czy są i jakie są
typowe objawy padu SSD?

U mnie do był komunikat "No OS found" przy próbie uruchomienia komputera i tylko tyle.

  • Re: [PECET] Kłopoty z SSD?, Poldek <=