Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta TV analogowa low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta TV analogowa low profile
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 29 Oct 2016 19:58:49 +0200
Cześć.

Czy ktokolwiek widział karty analog TV (tak, potrzebuje TV w celu sprawdzania modulatora HF w starych komputerach) które mozna upchnąc w obudowie low profile? Przeglądam aukcje i jakoś o dziwo nie widze [1]. Niektóre karty są faktycznie dość niskie, ale jakoś nikt nie pisze o dodatkowych śledziach czy wprost że low profile.

Czy ktoś zgrupowiczów może kojarzy taką karte i móglby rzucić oznaczaeniem / producentem? Wydaje mi się że kilka lat temu miałem taką w ręku.

Mam zarówno wolny PCI jak i PCIe więc bez większego znaczenia.

[1] To znaczy widze, np. WinFast TV2000 XP Expert ale ani słowa o dodatkowych śledziach, nie jest łatwo taki dorobić więc opcja bez sledzia odpada.

  • [PECET] Karta TV analogowa low profile, Sebastian Biały <=