Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LED czy LCD? Polizingowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LED czy LCD? Polizingowy?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 28 Oct 2016 20:03:04 +0200
Dnia Fri, 28 Oct 2016 19:50:09 +0200, atm napisał(a):

> http://www.techrepublic.com/blog/windows-and-office/get-a-better-view-in-windows-7-by-adjusting-dpi-scaling/
>
> :)

Nie używam windowsów :) Anyway, żadne toolsy do poprawy wyglądu/ostrości
krawędzi czy czcionek nie dają takiego odwzorowania jakie jest przy
użyciu natywnej rozdzielczości monitora. Nie należy też zapominać że
okna niektórych programików pomocniczych czy okna konfiguracyjne innych
programów nie dadzą się dowolnie powiększać. Maja stałą wielkość w
pikselach i kropka. Mam tak z gkrellm, całkiem przydatnym programikiem.
W 1920 mało co widzę w jego okienku bez przystawienia nosa do ekranu :)
Dlatego nie należy przesadzać z natywną i należy się dobrze zastanowić
jaką wybrać.
--
Jacek
I hate haters.