Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] komputer chodzi na windowsie a restartuje się na linuksie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] komputer chodzi na windowsie a restartuje się na linuksie
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 7 Oct 2016 11:05:44 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 7 października 2016 12:44:13 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
napisał:

> To i owo widziałem. Ale logika rządzi a uszkodzenie RAM to rzadkość w
> porównaniu z awariami softu.
> --

Trudno sie nie zgodzić ale u siebie mam z grubsza tak:
Awaria softu sie daje namierzyć za pomocą startu awaryjnego lub plyty livecd.
Ale jak już komp działa to do nastepnej sesji update/upgrade jest stabilnie.
A jak nie jest to zazwyczaj wina pamięci :)

Nie dziwne jest ze memtest taki popularny.
Pamięci z kostek które nigdy nie zawodzą (czasy 486/pentium) stały się
produktem krótkotrwałym. Czasem są padnięte nawet od nowości, czasem padają po
6-12 miesiącach.
Na około 8-10 komputerów/laptopów jakie mam/miałem w domu 4 z nich stały się
nieużywalne bo pamięć padła a koszt wymiany to tyle co zakup 2x szybszego
komputera :)

No, średnio te pamięci padły po 8-10 latach ale jednak padły. Myślę że i tak
miałem szczęscie :)