Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przejściówka IDE-SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przejściówka IDE-SATA
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 28 Sep 2016 07:09:02 -0700 (PDT)
W dniu środa, 28 września 2016 15:41:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Czym? W starym kompie, zewnętrznie wyglądają identycznie. Za to różni
> się od nich ta od HDD, tu wtyczka jest trochę węższa.

Nie, nie wyglądają identycznie.
Adam już o tym pisał:

Typowe złącze IDE to 40 pin:
http://www.hardwarebook.info/IDE_Internal
Złącze dyskietek ma 34 piny:
http://www.hardwarebook.info/Internal_Diskdrive

Kabelek fdd to i inną szerokość ma i inne sygnały przenosi niż ten od hdd.
wygląda podobnie ale podobnośc jest taka jak złącze LPT na śledziu. Ono tez ma
taki plaski kabel i wtyczke o podobnej budowie. tyle że sporo krótszą.