Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 23 Sep 2016 17:20:32 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Sep 2016 09:22:46 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <kfgccvn7425l.1bncwnrtniw6q.dlg@40tude.net>
od Yakhub <as.aso@tez.te>  :

>Przepraszam: co im trzeba było zrobić?!
>

>Piękne słowo!

Nieco przerobiłem słowo użyte przez Lema w Wizji Lokalnej:
"...to się ZGUZDRAWĘZI Konphlyktum Międzypłanefarskie"

Ja powywalałem z komputerów napędy cd/dvd i zostawiłem tylko
nagrywarkę USB, jak napisał przedpiśca, najlepiej wszystko zripować do
ISO i ewentualnie dokupić kieszeń emulującą napęd cd/dvd/blueray(np
ZM-VE300):
http://www.zalman.com/contents/products/view.html?no=212