Dnia Fri, 5 Aug 2016 11:07:07 +0200, Chris napisał(a):
>>>> Witam,
>>>> Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
>>>> Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
>>>> sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
>>>
>>> Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.
>>
>> Albowiem?
>
> Wszelako....
A jakieś konkrety?
>>> Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
>>> Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
>>>
>>> Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
>>> nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
>>> ile fabryka dała.
>>>
>>> ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
>>> odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
>>> nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
>> (ciach…)
>>
>> Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
>> sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.
>
> Bzdura.
Jasne. W życiu żadnego dysku nie wymieniałem.
--
[ Przemysław „Rico” Ryk ]
[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage. ("CSI 9x19 The Descent Man") ]
|