Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] piszczacy zasilacz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] piszczacy zasilacz
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sat, 27 Aug 2016 21:37:56 +0200
Użytkownik "Adam" napisał:

Pytanie pomocnicze: ile zasilaczy naprawiałeś?

Czy Ty koniecznie musisz udawać mądrego za wszelką cenę?
Żęby starłem na aprawie tysięcy ptzrtwornic impulsowych. ATX-ów już od dawna nie naprawiam. Autorowi też nie radzę tego robić. Tym bardziej, że ma zerową wiedzę. A dla Ciebie. Elektrolit po stronie wtórnej puchnie, kiedy di/dt prądu przekraczam jego możliwości. A przyczyną najczęściej jest utrata parametrów szeregowego dławika. Chcesz to naprawiać? A jeśli przetwornica na dodatek piszczy to tylko kosz.

Mam wrażenie, że w tym przypadku mylisz przyczynę ze skutkiem.
Wystarczy zmienić częstotliwość, i cewka nie będzie się zduduniać.

Zdudniać, zmienić częstotliwość ... Opanuj się i nie ośmieszaj więcej.

pzdr