Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Grafika w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Grafika w laptopie
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Sat, 27 Aug 2016 08:02:31 +0200
W dniu 2016-08-21 o 20:13, RadoslawF pisze:
W dniu 2016-08-21 o 11:45, Trybun pisze:

No nie bardzo. Jednak gdy ogólnie kliknąć ppm na dowolnym programie to
jest opcja wyboru jaki procesor graficzny ma być użyty. Ale nadal nie
wiem jak to działa w automacie. Ostatnio oglądam trochę filmy z netu, na
podpiętym przez kabel HDMI do laptopa telewizorze.. I raz nic się nie
zmienia, a przy drugim podłączeniu TV i włączeniu innego filmu znika
tapeta, chowa się pasek zadań.. Co może być tego przyczyną - zmiana
wyświetlania obrazu przez drugą kartę?

Może być zmiana karty a może też być za mało pamięci w karcie
podstawowej plus gówniany (win) system. Generalnie rozwiązanie problemu
będzie programowo więc nie ta grupa.

Pozdrawiam

Generalnie to chodziłoby mi o krótkie wyjaśnienie wg jakich kryteriów
działają takie karty w ustawieniach domyślnych.

System je przełącza.

Przyczyna, powód takiego przełączania i jak ręcznie zainicjować taki proces, aby moc zobaczyć efekt?

A tak swoja drogą - jaka grupa byłaby bardziej stosowna do zadania
pytanie w tym temacie?

Na grupie dotyczącej systemu który tym zarządza.

Pozdrawiam

Myślę że nie bardzo.. To ta grupa (x.x.x. pecet) bardziej pasuje do tego tematu niż te o systemach.