Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: r c <denetz@gmail.com>
Date: Sat, 20 Aug 2016 10:40:09 -0700 (PDT)
On Saturday, August 20, 2016 at 7:07:31 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:
> dzięki, jest tylko małe ale, zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić...

instalujesz np. na win 10 (glownym systemie) program virtualbox, otwierasz
program i tam dodajesz system ktory chcesz zainstalowac, xp, win7 czy linux,
wybierasz ile ramu chcesz przydzielic , ile twardego dysku. Dla xp wystarczy
1gb i 20gb dysku ewentualnie wiecej jezeli bedziesz instalowac jakies duze
programy) Pozniej wskazujesz polozenie systemu tego ktory ma byc zainstalowany:
plik iso lub naped cd i instalujesz.
Program nie ingeruje w glowny system czy bootloader ktory masz na kompie wiec
jak cos spieprzysz czy zle skonfigurujesz to robisz na nowo.
Po instalacji otwierasz program i wybierasz zainstalowany system np. win.xp i
uruchamiasz. Robisz full screen i mozna pracowac na xp.  Rownoczesnie mozesz
cos robic na win 10 bez wylaczania komputera.

Wszystko jest bardzo proste poszukaj w necie opisow jest pewnie sporo.
Ja mam glowny win7 a do tego win10 + win xp + ubuntu + macos
przy kilku otwartych systemach na raz potrzebujesz troche ramu zeby chodzilo
plynnie , idealnie 8gb (lub wiecej) ale przy win10 i winxp 4gb powinno
wystarczyc.