Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karty graficzne dalej nie pasują do obudowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karty graficzne dalej nie pasują do obudowy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 7 Aug 2016 09:28:58 +0200
Dnia Sun, 7 Aug 2016 03:32:44 +0200, z napisał(a):

> To tylko przykładowe potwierdzenie że nie tylko mi się to zdarza i że
> nie jest to jakaś gimbaza co porwała się z motyką na słońce.
>
> Jak jutro/dzisiaj dojdę już do siebie ;-)
> to podeślę fotki że nie da się nominalnie i bez naciągania/piłowania
> włożyć karty graficznej do nowej obudowy nie za 30 zł :-) i zakręcić
> wszystkich śrubek i podpiąć wtyczki hdmi

Podsyłaj. Żałuję, że nie robiłem fot wszystkich sprzętów, które składałem.
Gdzie jakoś nie było nigdy problemu z wstawieniem karty grafiki i
późniejszym podpinaniem kabli sygnałowych.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Doskonałość jest osiągnięta, nie wtedy, gdy nie ma nic do dodania, ale   ]