Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karty graficzne dalej nie pasują do obudowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karty graficzne dalej nie pasują do obudowy
From: z <z@z.pl>
Date: Fri, 5 Aug 2016 18:29:51 +0200
10-15 lat temu jak przyszło prawidłowo przykręcić śledzia karty w obudowie to się okazywało że nie da się wtedy włożyć wtyczki od monitora. I na odwrót. Brakowało 1-2 mm że by wszystko pasowało.

Dawno nie składałem ale w XXI wieku dalej występuje ten problem.
Czy idiotami są producenci kart czy obudów? :-)

Nie. to nie jest jednostkowy przypadek.

http://www.dobreprogramy.pl/ASUS-Strix-RX470-4GB-OC-Gaming-AMD-ponownie-atakuje-moc-jest-silna-w-czerwonej-rebelii,Wideo,75267.html

Tak mi się właśnie rzuciło w oczy dokładnie to samo co przerabiałem ostatnio osobiście. To wina Asusa?