Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obraz z tunera tv po hdmi do peceta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obraz z tunera tv po hdmi do peceta
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 2 Aug 2016 05:14:52 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 12:26:07 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Jako że moim centrum wyświetlania jest pecet to chciałbym na monitorze
> przynajmniej podglądać co się dzieje na tunerze z UPC.
> Grabbery HDMI są dość drogie dlatego pomyślałem o analogowym.
> Tylko że komputer na nowej platformie skylake na win7.
> Jaki analogowy grabber zadziała?
> W zasadzie nie chodzi mi o nagrywanie tylko oglądanie w małym oknie jak PIP.

Jak sobie ustawisz wyjście z tunera po composite to kazdy bylejaki na usb czy
na pci zadziala.
Koszt na poziomie 50pln.

Ale możesz przecież sobie podpiąć przejściówkę hdmi-Dsub albo wogóle użyć
monitora komputerowego.

Nie do końca sprecyzowałeś że chcesz jednocześnie na tym monitorze pracować na
PC.