Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: partycja systemowa - polaczenie z rozszerzon�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: partycja systemowa - polaczenie z rozszerzon±
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 27 Jul 2016 23:07:38 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Jul 2016 16:57:00 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <nnai41$p3a$1@node1.news.atman.pl>
 od "Kamil" <mospam@tlen.pl>  :

>Z całą pewnością i w Polsce są ludzie potrafiący zrozumieć szesnasatkowy
>wpis w MBR, ale oni nie mają czasu na bicie piany na grupach i użeranie się
>z palantami. Zrób to, o co prosiłem i zamkniemym temat.
>
>Pzdr

No właśnie, nie chce mi się użerać z człowiekiem wklejającym
bezkształtne kupy z jakiegoś kulawego hexedytora za pomocą kulawego
czytnika grup, w dodatku polecającym stary strupieszały program(PM8)
który nie nadaje się dzisiaj do niczego.

Nie dziwię się, że cię "twórcy DMDE" spuścili na drzewo.

A na marginesie, w tej kupie jest coś takiego(podzieliłem na pola):
(00) 000101 (0F) FEFFFF C13E0000 C0061C1D

Z tego wynika, że to partycja niebootowalna(00), rozszerzona(0F) z
ofsetem 0x3E1C zawierająca 0x1D1C06C0 sektorów, pola CHS start i CHS
end nie przeliczam, bo to bez sensu.