Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sprezone powietrze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sprezone powietrze
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 14 Jul 2016 08:45:47 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 14 lipca 2016 12:24:42 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> Mialem na mysli ten model:
> http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Stanley+kompresor+bezolejowy+6L+STN039+8bar+1.5km&bmatch=base-relevance-uni-1-5-0613
> Do uzytku raz na 3-5 miesiecy to wciaz dla mnie armata na komara.
>
> Spojrzalem tez na wyzej sugerowanego Tracera...nie mialem go w reku ale
> ta budowa dyszy nie sugeruje zbyt dobrego dmuchniecia:
> https://ssl.leclerc.com.pl/ssl/p.php?id=59770
>
> Tak naprawde sprawe rozwiazalaby solidna puszka z powietrzem tego pokroju:
> https://www.chemtronics.com/p-844-ultrajet-70.aspx

Ten stanley bylby ok.
Nieduzy, nie za drogi.

Jak juz pisalem, policz sobie czy lepiej kupowac jakies puszki czy kompresor.
Inicjalnie odnioslem wrazenie ze duzo dmuchasz wiec kompresor mialby sens.
jesli potrzebujesz go raz na miesiąc to nie kupuj. Kup puszki jakie bądź i
fukaj nimi.

Kup sobe od razu 3-4 sztuki, jak dmuchasz duzo to jak jedna sie ochłodzi i
przestanie dmuchac to skorzystasz z drugiej.