Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 07 Jul 2016 17:04:56 GMT
Witaj Tasiorsa, 07 lip 2016 w news:nllu5e$875$1@gioia.aioe.org
napisałeś/aś:

> Wsadź mysz/klawiaturę na ps/2 na czas instalacji. W win 7 brakuje
> sterow xHCI do obslugi USB lub uzyj wersji obrazu z winclub.pl ze
> zintegrowanymi sterami :)

Obawiam się, że to może nie zadziałać. Sam ostatnio przerabiałem takie
problemy, a ostatnio gdzieś czytałem, że chodzi o kontroler usb do
którego nie ma sterów w instalce W7 Jakaś zmiana zaszła w pewnym
momencie(choć kojarzę, że to chodziło o Skylake) i nie ma znaczenia że
bootuje się pendrive z usb 2.0. Nawet instalki z winclub nie dawały
rady. ZTCW instalacja 64bitowego W7 w UEFI pójdzie, jesli dysk jest
partycjonowany w GPT, czy jak to sie nie mówi. W każym razie tak
zrobiłem. Znalazlem w końcu prosty sposób. Pod linuxem live, zrobiłem
dwie partycje podstawowe, druga mała FAT32 i na nią skopiowałem całą
zawartość płytki instalacyjnej Windows. Potem 2 pierwsze pkt tej
instrukcji: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=209045
To jest dla pendriva, a ja to zrobilem wlasnie z partycji na dysku.
I tyle. Po uruchomieniu kompa instalator sie uruchomił, system
zainstalowal i nie bylo zadnych problemów ze sterownikami. Tylko to
wszystko w trybie UEFI. Usunałem
literke tej partycji tak, że nie widac jej w exploratorze. W sumie
można ją pewnie całkiem usunąć.