Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Smsung RF511

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Smsung RF511
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Thu, 30 Jun 2016 09:11:48 -0000 (UTC)
Dnia Wed, 29 Jun 2016 21:55:27 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Z  wejściem do  BIOS  nie ma  problemu, F2  działa.  Mogę tam  sobie
> ustawić kolejność butowania. Pozycji Secure Boot nie ma. Chodzi mi o
> to czy  jest jakiś klawisz  funkcyjny którego naciśnięcie  w trakcie
> POST wywoła bootmenu.

Quick /  Fast Boot przeszkadza.  Wyłącz. Powinno być chyba  F12. Asusy
miały z kolei  na Esc, MSI F11, HP na  F10… A jak nie to się  nie da i
tyle, też się z tym spotkałem. Może update BIOS-u? Sprawdź changelogi.
Albo ustaw na sztywno, ja tak mam, bez pendrive'a bootuje z dysku, jak
coś włożę w USB to próbuje z tego i szafa gra.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin