Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Co wybra�? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: Co wybraæ? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
From: "Pomidor" <nospam@spam.pl>
Date: Tue, 28 Jun 2016 21:58:41 +0200
U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

W dniu 2016-06-28 o 18:54, Sebastian Bia³y pisze:
> Poleasingowe C2D sa znacznie tañsze (od 100z³), przy czym rozmawiamy o
> Dellach czy innych HP z obudowami. U¿ywam i wszystko dzia³a poprawnie i
> wystarczaj±co nawet jak na obecnych imbecyli z tonami JavaScriptu. W tej
> kwocie mo¿na wyszarpaæ i3 w podobnym zestawie, ale to juz na granicy.

No w³a¶nie C2D jest dla mnie za wolne.
W³a¶nie sprzedajê dwie sztuki. :-)
Pracowa³em trochê na nowym i5, ddr4, ssd i wypasionym GPU. Rakieta.
Czy takie i3 to by³aby po³owa tej rakiety? :-)

Da³ Ci ju¿ m±dr± radê Buniek.
Wybierz procesor z rodziny G na najnowszej platformie w funduszach
jakie mo¿esz wy³o¿yæ.
W przysz³o¶ci wymienisz procesor (staniej± w miêdzyczasie na szybszy i5 czy
i7)
W ten sposób masz drogê na rozw3ój.
Kupuj±c najszybszy Core2Duo masz rozwój zamkniêty.
Sam jestem zwolennikiem tzw. poleasingowych, ale C2D to jednak
osi±gn±³ kres rozwoju, a dobrze wybrana wspó³czesna p³yta obs³u¿y procesory
od prostych G a¿ do i7.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>