Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mecz - jak zdalnie nagrać ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mecz - jak zdalnie nagrać ?
From: z <z@z.pl>
Date: Wed, 22 Jun 2016 22:25:56 +0200
W dniu 2016-06-22 o 17:02, universis pisze:
Piszę o meczu Polska - Szwajcaria -  25.06.2016. Mecz będzie w godzinach
w których pracuję. Zatem chciałbym jakoś go nagrać na kompie podczas
mojej nieobecności w domu. Komputer - wychodząc do pracy mogę zostawić
włączony ( tylko screensaver aktywny, hibernacja, uśpienie i stop dla
dysku wyłączone będzie). Chodzi o nagranie z internetu na laptopie. Mam
zarówno Linux Mint 17.3 32 bit jak i Windows 10 64 bit
na drugim laptopie. Wiem że są różne schedulery - może jakoś to
wykorzystać ? Proszę o jakąś pomoc.

Właśnie sobie uświadomiłem że mam tuner dvbt fergusona ze starszym procesorem który nie koduje nagrań.
Trzeba nagrać w hd z naziemnej i jazda :-)

PS. Tak mnie wkurza ta debilna ochrona praw autorskich. Żeby sobie nie można było nagrać meczu z kablówki i odtworzyć na tablecie, laptopie czy gdzie się tam chce.
XXI wiek psia mać :-)