Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] 2 × SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] 2 × SSD
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 2 Jun 2016 10:41:47 +0200
Mam w komputerze stacjonarnym dwa dyski SSD, każdy po 128 GB.
Na pierwszym zainstalowałem system, na drugim na razie nic.
Jestem ciekaw Waszych opinii za i przeciw odnośnie wykorzystania drugiego dysku - czy programy instalować na drugim SSD, czy na tym samym co system? Wiadomo, że przy instalowaniu programów na dysku systemowym można łatwo i szybko robić obrazy i potem w razie potrzeby szybko i prosto przywrócić z obrazu komputer do wcześniejszego stanu. Jakie są inne wady i zalety jednego i drugiego rozwiązania? Pliki trzymam na dysku sieciowym i na dysku zewnętrznym RAID0 podłączonym przez eSATA, więc nie potrzebuję prawie w ogóle trzymać plików na SSD.