Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki nowy notebook?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki nowy notebook?
From: Jacek <krystian.mazurek@alektum.com>
Date: Mon, 30 May 2016 14:33:11 +0200
Stary Asus mi się powoli kończy i po 7 latach przyszła kolej na nowy.
Pozostanę przy Asusie, bo mają niezłe opinie, a z poprzedniego byłem zadowolony. Budżet mam 2500 zł +/- 300 Pomóżcie w wyborze pomiędzy zwykłym lapkiem 15,6 cala a ultrabookiem 13,1. Jakość obrazu w ultrabooku Asus UX305LA jest o niebo lepsza, ale głośniczki mizerne. Reklamują za to 12 godzin pracy na baterii. "Zwykły" laptop z serii X555 ma jednak większy ekran, co dla mojego wzroku jest dużym plusem, bo z bliska słabiej widzę i ma lepsze głośniki. Ma niestety mniejszą rozdzielczość, co widać gołym okiem. Ma klawiaturę numeryczną, która dla mnie jest w zasadzie zbędna.
Zastosowanie przyszłego nabytku:
MS Office, poczta email, przeglądanie www, oglądanie filmów - także na ekranie TV przez HDMI.
Jacek