To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | [PECET] drive.google.com a Word for Windows/Mac |
From: | jivanmukta@poczta.onet.pl |
Date: | Mon, 23 May 2016 04:09:56 -0700 (PDT) |
Mam dwa notebooki: z Windows i z Mac OS X. Chciałbym używać chmury do przechowywania dokumentów. Próbuję z drive.google.com. Umieściłem w chmurze dokumenty *.doc. Kiedy klikam na dokument otwiera mi się podgląd dokumentu w Word-viewerze, a chciałbym, żeby uruchamiał mi się Word for Windows/Mac z tym dokumentem. Czy da się to jakoś zrobić? W tej chwili muszę ściągać dokument do Pobrane i po edycji go odsyłać, a wolałbym, żeby owierał się Word, gdy dwuklikam dokument w chmurze. Byłbym wdzięczny za pomoc. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] wieści z frontu c.d., szemrany |
---|---|
Następny wg. Daty: | [PECET] Canon MP180 - co to za wejście, radekp@konto.pl |
Poprzedni w Wątku: | [PECET] office 2007 small business, platformowe głupki |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] drive.google.com a Word for Windows/Mac, Przemysław Ryk |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |